I used to rule the world.

hej hej blogg.

detta har hänt sen sist:

onsdag/torsdag-  baba hela natten lång, jag hittade min man(för trehundrademiljardergången) sen fyllekäkade vi och tog taxi hem. hemma 05. började jobba kl 08. dyngrak på jobbet och fick utskällning. allsång hela dagen me the new bitches vi har på jobbet. gay.

försökte däcka, gick ej. sov 5 timmar.

fredag/lördag- jobbade ett par timmar, after work på 54 me bella, vidare till skogås för lite fest,hettade till i bastun, hemma 07. jobba 11-16. direkt på kräftskiva med släkten och egenltigen skulle jag ha gått ut med Linn och Anna like in the old days men jag känner mig riktigt trasig, jag har inte sovit sen...natten mellan tors-fre blire va. bobbi frågade om jag ville komma över men inte ens det orkar jag.

jag är rätt dålig på att fatta beslut, jag rör bara om i grytan hela tiden "Varför ska du åka till London, kan du inte stanna här med mig istället?"

Deja vu? har detta hänt förut kanske? ja för precis ett år sen,

att man aldrig lär sig av sina misstag.

ignooore.

ensam och trasig.

kanske borde följt med ut iaf.

måste somna ikväll,  otto skrämde upp mig och sa att man kan dö av att sova för lite...måste somna ikväll.

imorn: jobb 12-22.30.

idag trodde jag att mitt hjärta skulle stanna. det kändes så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0