deja vu


ensam, regnet öser ner utanför, lite godis och en stor varm säng.

lyssna på låten. det är den finaste på länge...





just nu vill jag bara att det ska bli den 15 oktober så att jag får åka härfrån. Jag är trött på Stockholm.

"Jag tror inte att det handlar särskilt mycket om att du inte trivs här, det handlar nog bara om att du inte har haft någon att dela allt det underbara med ännu.."
- Mormor



Kristina jag saknar dig, hoppas du har det bra, var du nu än är, Berlin, Paris eller Rom. ta det inte lugnt.
ät alla olämliga kakor som du kommer över i Amsterdam och drick så mycket öl tills du inte längre vet vad du heter.
Bli av med all din moral så flyttar vi till London sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0