everything looks perfect from far away...


Andra dagen jag är hemma från jobbet och jag börjar klösa på väggarna av tristess.. hur ska jag klara av en ledig helg? jag är inte en sån som kan njuta av att ligga i sängen mer än en dag..
röker runt 20 cigg och injicerar kaffe för att inte somna pga hur dödligt tråkigt jag har det.

jag är redo nu, jag vill härifrån. väskan står typ färdigpackad, det är bara att dra. jag är trött på det här ångestlandet.


uh måste åka och fixa mitt pass nu..orkar inte. men måste annars kommer jag alrdig komma härifrån.

jag vet exakt hur min rygg ska se ut med tatueringen och en piercing. det kommer bli helt fabulous!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0