baby



en sån här kväll skulle man egentligen ha spenderat tillsammans med någon, legat i sängen och kollat på film, hört regnet utanför.
men nu har jag inte någon. så fort jag verkar hitta "någon" så får jag ju alltid för mig att lämna landet av någon konstig anledning. fattar inte mig själv. aja

hookade upp med kristina igår, thank god for msn annars hade jag dött av nyfikenhet.
Update:
three nights in Berlin and she has found the man of her dreams..tror hon jaa...pfftt...vänta tills hon kommer till Paris o Milano, där kommer hennes hjärta krossas av många vackra män. oh baby.
mycket alkohol verkar det som och nu är dem påväg till Amsterdam. Om jag känner henne rätt så vet jag precis vad hon gör nu.


hoh


LÖRDAG, ÖL. JA, DU NI; ALLA? 

jag bjuder

istället för en liten update så fick ni här boken om mitt liv..men sak samma shithappens.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha men Jennifer, det är så trångt på Fellini att man knappt kan andas ju :)

Detta blir nog fint ska du se...

Dom kör igång på Apollo den 29 september :)

2008-09-11 @ 09:32:04
URL: http://onedostre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0