Arrivaderci!..(igen)..


igår blev det väl ett par öl för mycket för de flesta av oss men det var ändå hur trevligt som helst. inte ofta vi tre träffas allihopa längre.

det blev mycket prat om livet, allt som hänt de senaste året och vad som kommer hända. vi har mycket planer faktiskt, jag gillar det. man behöver ha något att se fram emot.

Mitt liv som det ser ut nu

London 15/10
Barcelona 16/11-19/11 sen tillbaka till London.
Skiter sig London så åker vi ner till Kristinas pappa på teneriffa, jobbar solar och badar lite ett par månader.
Juni 09, följer vi med Anna till Californien och hälsar på Sabina.
Höst 09 pratas det om en längre resa till Amsterdam kanske.


Jag vill göra och se allt på en gång. plugga, resa och skaffa mig ett bra liv med någon. hur ska man hinna med allt?

nåja.

eftersom jag aldrig kommer bli rik på att blogga så skiter jag i det här nu. men ni vet ju ungefär vad jag har för mig iaf...

ska fixa en Londonblogg sen när det är dags. då hörs vi....

Kommentarer
Postat av: andrea

alskling! jag saknar dig sa! men snart ar du med oss igen iaf for nga dar... kommer bli sa fruktansvart roligt... hur mar du mannen i ditt liv tell me porfa!!!

2008-09-18 @ 16:09:08
Postat av: sandra

Sv: ja det känns lite sjukt att de enda en läkare kunde göra va att rekommendera detta. är ju annat när de är äldre och förstår mer. men vi testade de faktiskt när han skulle sova och somnade eftrr 7min. men får väl se hur de går inatt, när han är van att äta 2ggr på natten

2011-11-29 @ 21:48:57
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0