APA


Jag tror fan inte på livslång kärlek längre, hur bittert det än låter så tror jag inte att vi människor är menade att spendera flera årtionden och bli gamla och grå tillsammans. Med mina erfarenheter så vet jag iaf att jag aldrig vill tvinga en annan människa att älska mig förevigt igen. det kan inte vara hälsosamt.

men vi alla har ett par stycken i vår närhet som bara klickar, de perfekta paren som man vet kommer älska varandra högt livet ut. de som hör ihop.

och jag blir så jävla förbannad när folk inte kan inse att personen vid dens sida är det finaste den någonsin kommer att ha och kastar bort allting. man gör inte så..inte när det bara finns ett par få som kommer få spendera hela sitt liv med någon som gör en lycklig.
 

det är ju fan svårt att ens hitta någon som gör en lycklig bara för en natt liksom.
och så finns det vissa som tror att kärlek är något man kan leka med.

jävla svin.


du är värd något bättre vännen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0