that great love sound


vid fyra tiden mötte jag kristina utanför jobbet och hämtade upp henne, vi tog med oss glass och läsk och åkte ner till vattnet och hade picknik. satan i gatan va det var varmt, det börjar verkligen bli sommar nu. 

image14efteråt bestämde vi oss för att vi ska hem till Jan ikväll iaf, så vi åkte och köpte en present, världens bästa present..haha ascool, och sen gick vi och plockade en bukett med blommor för vi är för fattiga för att köpa några.

kom hem och fick en rejäl utskällning..blev lite rädd eftersom jag inte har en jävla aning om vad jag har gjort för fel men sekunden senare fick jag ett glas champagne och en massa jordgubbar. så nu sitter jag här, redan lite bubblig av alla skumpa och mätt på fina gubbar och fattar inte ett skit.

haha, jag förstår inte vad som händer i det här huset. det bor galet folk här.

men jag är rätt nöjd. vill ha mer champagne. vad ska jag ha på mig? när kommer Kristina? jag måste duscha. var fan bor Jan? mer alkohol, definitift.

vi ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0