ta mig till kärlek, ta mig till dans.


kollade precis på spelschemat för hultsfred och vi hinner faktiskt se många godingar, Linkin park som Kristina ville se, Those Dancing days, Lykke Li, Håkan, The donnas, Robyn och många fler..åh, ska bli så jävla kul.

nu sitter jag här med en kopp kaffe och ser ut på den varma dagen..äntligen är jag ledig och va fan ska jag göra idag?
Det blir nog inte att åka hem till Jan ikväll, jag vet inte om jag vill.eller..ja. hehe. jag vet ändå hur det komma vara, det är alltid samma sak.
Så jag och Kristina ska väl koka ihop något annat, om jag hade haft pengar hade jag DEFINITIFT satt mig på söder med en iskall öl och njutit av livet.

men jag har en annan ide om vad vi kan göra istället. bara vädret håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0