sex, drugs and rock n roll..


en halvkul grej hände igår när min släkt var här, jag berättade glatt att jag o Kristina skulle till hultsfred och helt plötsligt blev det tyst i ett par sekunder, ögon spärrades upp och några tappade hakan.
Jag tänkte, "men va fan kom igen så konstigt är det väl inte att jag åker på festival och blir lite smutsig liksom"

..
så jag började förklara mig," jo självklart vet jag att man måste tälta och att man kan bli lite skitig men det kommer nog gå hur bra som helst."

Och då bröt helvetet ut, alla började prata i mun på varandra som om det gällde liv eller död och förklarade för mig hur hemskt det är på festivaler, hur mycket fylla och droger det är där, att vad som helst kan hända och att jag måste vara försiktig

haha, så jag började asgarva och var tvungen att be om ursäkt och gick därifrån. hah. HAHA. här ska jag åka iväg TVÅ dagar till en liten stad i Sverige när jag har bott i Barcelona som ligger tretusenmiljarder mil härifrån där alkohol, sex och droger är vardagsmat?...

varför börja oroa sig nu liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0