ramlar


ja så sitter vi här och myser i Kristinas mjuka säng..otroligt skön är den ska ni veta. jag ska sova i den på onsdag efter Baba..på torsdag blir det alltså.
Sen på torsdagkväll ska jag på Zabines studentskiva, ska förkröka med Linda från jobbet, det lär säkert bli en underbar kväll, bäst att hålla igång när man ändå börjat.

vi har sett två filmer, en som hette Fear and loathing in Las Vegas, med Depp då. sen såg vi Green street hooligans, den har vi sett många ggr...fotbollshuligansfilm. riktigt sexigt.

imorn ska vi sola i den stora gungan utanför, bara ligga där som vanligt och snacka skit om allt och ingenting. precis som vi alltid gör. snackar så jävla mycket skit, aldrig något vettigt..Kristinat tycker att det mesta vi pratar om är rätt vettigt men det är för att hon är den vettiga av oss.. jag är ju bara den dumma blondinen..

vi tänkte söka lite hjälp...gruppterapi kanske?

ja för tillfället lyssnas det på The Killers och detta påminner mig så in i helvete mycket om Barca...blev jobbigt röksugen. kanske en öl skulle smaka fint. vad är det för dag idag?

Nu ska jag göra något "vettigt"...sova kanske.


POS

kineser är läskiga, de har snea ögon och pratar konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0