one night of magic rush



Dagen har varit fin, jag och Linn satte oss mitt i solen och njöt av värmen medans jag åt den perfekta frukosten, kaffe och en scones med marmelad o cream cheese. mumms. Efter ett tag så såg vi en typ som vi både kände igen, men det klickade liksom inte riktigt...sen kom vi på. Han var från Barca och jobbade på samma jobb som oss.
Jobbigt när man inte kan placera människor sådär OCH det som finns i barca ska stanna i barca, inte komma till sthlm. ...efter ett tag ville vi inte sitta och svettas längre (tropisk hetta) så vi gick.

Vi smög omkring en lång stund inne på Beyond retro där vi hittade massa finfina saker..men Linns jacka var inte så snygg på henne som den var på galjen tyvärr men jag hittade en gräslig tshirt och ett par niciga glajor som jag självklart köpte.

Kolla själva. världens finaste glasögon och världshistoriens fulaste tshirt. har sedan länge letat efter ett par med vita bågar..Linn köpte också ett par vita glajor. så nu ser vi likadana ut..IGEN. Allt är som vanligt. moha





jag längtar mycket till på lördag för då blir det massa öl och sen fest på kolgrillen hela natten lång. ohh, Linn har berättat om alla snygga, män som tydligen ska vistas där. jag tror det kommer bli en mycket bra kväll.
yepyep.

Hoppas min och Ottos sötnos kommer förbi jobbet imorn. Ottos gayradar funkar ju tydligen inte så jag måste kolla ifall snubben är bög eller ej. han flörtar med mig, men samtidigt är han otroligt feminim, luktar godare än de flesta jag träffat och har perfekt noppade ögonbryn. jag är typ mer manlig än honom. ja. imorgon är en stor dag gott folk. 

Ska först förbi Åhlens där han jobbar och se på vilken avdelning han jobbar. Är det typ tygavdelningen så är det väl bara att ge han till Otto på en gång? eller?


oj det här blev långt som en jävla bibel.
jaja

ikväll lyssnar jag på det här, njuter, ler. mmm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju vår låt juh!!!! Detta är barca gott folk.... nos vemos guapa

2008-05-23 @ 23:22:06
URL: http://unplugged08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0