on top of satisfaction


Denna dag har varit otroligt onödig och jag har inte gjort ett skit alls på jobbet.
-Jag fick tre tillsägningar av olika personer för att jag stod och inte gjorde någonting
-Jag hade tre raster även fast jag inte skulle ha någon rast alls
-Jag hoppade, skrek och skrattade åt alla och gjorde inget av det jag egentligen skulle göra

Betydde löneförhöjningen jag fick att jag skulle jobba hårdare kanske?

Vissa dagar kanske jag är rätt seriös, men det är sällan och oftast är det när bara stela tråkiga människor jobbar.

Icke idag, även då det inte jobbade så många roliga idag, jag menar..vem fan är Hogler? jävla nisse asså. sen..åh..
det finns ju ett par personer som ej gillar mig där, bla Lila. varför heter man som en färg? ifos är det en fin färg men hon borde heta grå, för hon är en jävligt trött person som aldrig skrattar eller ler. skärpning.

HAHA,

ne nu ska jag bege mig hem till Kristina, hon har laddat ner någon gammal Johnny Depp rulle som skulle va nice.

återkommer senare.
PUSS
 



to hard to tell me its all over and out?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0