nanana


Gissa vart jag ska den 14 juni??
HULTSFRED BABY!
Jepp, jag är lite förvirrad och känner mig lite rädd för det här med festivaler..inte för att jag är fin i kanten på något sätt men jag har aldrig sett mig själv som en festivaltyp liksom.
Du, jag och Håkan, ett tält och en massa öl..vad kan gå fel?
lite gegga har man ju aldrig dött av.
WOHO!
lär bli hur galet som helst.

I helgen...på lördag ska vi hem till Jan och fira att han fyller...öhm..29? och umgås med alla hans onormala och alldeles för gamla kompisar. Egentligen så vet jag ju precis hur det kommer bli för..det är typ samma visa varje år..men Jan är en snäll man och då är det klart att vi är snälla tillbaka..present? hmm. får snickra ihop något.

Det bästa av allt?
Jag är ledig, hela helgen. Jag ska sova ut, sola och bara njuta.

När får man skatten tillbaka föresten?
måste ha pengar..annars måste jag råna någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0