MUSTASH MÄN?


Ibland händer det ganska mycket när man jobbar på donken, idag bytte vi från skjortor till blågula t-shirts. Jag kände mig som en tjock gammal gubbe som äter ostbågar framför tvn och skriker när dem inte gör mål. Men det var inte det jag skulle skriva om.

Jo, idag gick jag runt och städade men efter ett tag så orkade jag inte längre så jag ställde mig och läste tidningen istället. Sthlm city hade ett repotage om hippt klädda unga eller så...läser igenom texten snabbt...förvånas över ett par snygga outfits och sen ser jag...HAHAHA

Min mustaschman! Haha. Så jag börjar asgarva och pekar på tidningen och ba:
HAHA VILKEN JÄVLA MUSTASCH!

så alla gästerna vänder sig om och glor konstigt på mig.
Sen skrattar jag lite till och jag undrar fortfarande ifall mustaschen verkligen var så där stor den där dimmiga kvällen för lite drygt två veckor sen?
Den har verkligen blivit gigantisk.

Imorn blir det iaf öla någonstans på Hornstull..
Nära till Baba..

Undrar ifall mustaschen och mannen är på Baba? Han kallas inte längre Mustashmannen, det är inte värdigt. Det är ingen man med mustasch utan det är en mustachs med en man. SÅ STOR ÄR DEN GOTT FOLK.

Pus hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0