MOVING OUT!


Igår skrev jag att jag ville någon annanstans. Och helt plötsligt så stod dörrarna öppna och nu helt plötsligt ska jag till Fisksätra.

EH, jag kan inte riktigt förstå det här. Det är väldigt overkligt, läskigt men otroligt spännande.

EH...hmm. haha. shit.

sambos, kombos vare ja!

Kan ni förstå att jag ska flytta hemifrån för andra gången på ett år?

Denna gång är inte lika fancy som flytten till Barca..men Fisksätra..det är ju nästan lika exotiskt iaf.

Ikväll ska jag och Kristina ha möte, flyttmöte. Vi ska räkna, planera, skissa, skriva, ja Allt. för att det ska bli hur bra som helst.

ALLA ÄR BJUDNA PÅ INFLYTTNINGSFEST DEN FÖRSTA JULI!

puss på er.
måste springa till jobbet. skriver mer sen om lgh och vad vi har kommit fram till!

Kommentarer
Postat av: Aimée

Grattis!

2008-05-19 @ 20:39:57
URL: http://aimee.blogg.se
Postat av: Jen

gracias

2008-05-20 @ 20:55:34
URL: http://nupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0