me encanta!


Åh, dagens bästa! 
 
Pratade just med underbara Dea. Åh, vad jag saknar er! Nu sitter ni där i varma härliga Barca och svarar på dumma sjukvårdsfrågor.
Kommer ihåg våra planer om att vi skulle ha fest på jobbet de gångerna vi jobbade natt..rom och cola för hela slanten och allt skulle vara så underbart.
Kanske inte en av våra smartaste ideér men det hade varit himlans roligt. alla våra planer och kupper vi smidde, på jobbet och hemma hos er.

Ja.
Tjejer. fan vad jag saknar er.

När ni kommer tillbaka till mellanmjölkens land så ska vi dra en rejäl utgång i barca stil..

Jag bad Dea att berätta något galet i riktigt barca stil..Jo. Någon hade kommit inspringande på en efterfest med en hammare och försökt döda alla.
Varför händer inte sånt i sthlm för? Lite sådär halvgalet?

Bara ingen blir skadad. det vill man ju inte.
jo nån som man inte gillar kanske.image13

jag väntar på ert nästa samtal!


adeuo!


 
snyft

Kommentarer
Postat av: Dea

Älskade vän.. Snygg som fan är du!!
Snart är vi hemma och vi måste styra en utekväll...
När passar er bäst då? Fan, det är nära nu... Läskigt!! Du var väl inte tvungen att lägga upp den vidrigaste bilden ngnsing...?

2008-05-27 @ 14:08:16
URL: http://unplugged08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0