living for music, living in a dance


Tänk vad tiden går fort, snart har vi varit hemma från Barca i två veckor redan, och våra fina åtta månader känns som en töntig chartervecka.
Underbara barcelona, idag är det måndag och jag saknar Nasty Monday så mycket att mitt hjärta snart brister. Jag får satsa stenhårt på Baba på onsdag istället.
Bara inte mustashmannen är där?

haha

Men Kristinas skjortman kanske..hoppas på hemsläp för hennes del, haha...fast å andra sidan har jag ingenstans att sova då. Nej på onsdag håller vi ihop tycker jag.
Och Linn ska med, det tycker jag om. Hon kommer gilla det mycket, det vet jag.

Jag älskar det iaf!



bilden snodd från galnaste brudarna på denna planet, förkröka med tremiljarder öl..en helt vanlig dag! saknar er ju!

Vi kommer föresten tillbaka till Barca i slutet augusti är det prat om.

Denna kväll ska jag spendera för mig själv, jag ska ner i källaren och hämta upp min målarlåda, lyssna på fin musik och bara låta fantasin jobba. Dricka flera koppar kaffe och röka som en skorsten. det kommer bli en fin kväll!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0