lambo hej?

åh precis hemkommen från Kristinas skiva, lite trött men såg att den bärbara stod på så nu sitter jag här o käkar en smörgås och väntar lite.
trevlig kväll..kände mig sådär lagom obekväm som man ibland kan göra när man slängs in i en lokal och man inte känner en kotte.
ni vet.
jag drack, o drack..alla drack men inte hände någonting. tänkte att det kunde bli kvällens räddare men aldrig har jag druckit så mycket och ändå inte känt ett piss.
nåja.

imorgon tar vi igen det på BAABBA, älskade baba..varför är inte hela livet fullt av sådant?
Sådant som bara gör en lycklig.
öl, gott folk, rutor, prickar, sjalar, färger, dans, musik och skratt. alla är lyckliga.

ska nog sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0