kötta härifrån


Jaha, den här dagen sög ju hårdare än de flesta andra brukar göra.

Ne men det var helt okej...det hände ju lite spännande saker idag iaf, jag tog ett par killar på bar gärning när dem hade en liten knarkfest inne på toan. Fast jag kom lite försent för dem var redan påväg ut när jag kom dit så jag sa "tjenare" men fick bara ett par nickar till svar..sista killen som kom ut från toan sov..gåendes.
Sen frågade Janne ifall dem hade lämnat kvar några spår efter sig..men det hade dem inte..det var ju lite synd tyckte jag.
Då blev han arg och sa att jag inte får skoja om såna saker. pft.

image6

Kolla bilden. det är ju så att man blir gråtfärdig. Jag kommer ihåg kvällen som om det vore igår.
24 st härliga San miguel till bara mig och Linn.
Fin musik.
trettiomiljarder likadana bilder...bara en blev bra typ. Malin flashade brösten på ett av korten kommer jag ihåg.
Alla var jättejättefulla. Alla mådde bra. Man var lycklig och hade roligt.
Va hände sen liksom? vad hände med Välrutet, Toastad, Åh daniel, Joder, que venga como venga, kötta, skinka?
Vad hände efter Barca?

Linn är arbetslös, Anna har sökt någon slags A-Kassa, jag jobbar på Mcdonalds. Deppiga eller vad?
Min kropp håller på att återställas även fast alkoholabstinensen ligger kvar och gror som ett litet frö i min lever och den där konstiga känslan av att vara mätt, konstigt.

ne jag pallar faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0