jag är batman


Vilken oerhört fantastiskt dålig dag det har varit..uhs. Vaknade med ett ryck imorse med typ världens huvudvärk, tog de små fina smärtstillande tabletterna som prydligt låg bredvid ett glas med vatten och sen somnade jag om igen.

Så jag försov mig, insåg också ganska snabbt att jag hade supit bort, pass, mp3 och busskort igår..och då fick jag lite ångest faktiskt, men annars mådde jag skit bra. Fan vad jag älskar dem där spanska tabletterna asså.
funkar mot allt.

Igår var en trevlig kväll, hetsdrack 3 öl och 3 cider på ett par timmar, mycket stolt. Det var som mest roligt hemma hos Anna, för det var lite stelt på gretas kolgrill och efter bara nån timme så flög jag hemåt istället och sjöng på "Batman". De andra drog vidare till Ambassadööör och hade tydligen jätteskoj. Fan.

Och idag har jag bara jobbat resten av dagen. ush. "sötnosen" kom förbi idag igen, ännu bögigare än vanligt i en ljusgul tröja från Gant. Han pratar inte så mycket , utan han ler mest. så då ler jag ju naturligtvis tillbaka, blinkar lite och fnittrar kanske. Han fnittrar tillbaka och sen så frågar jag mig själv alltid samma sak. Varför jag i hela friden flörtar med en bög?

Ja, har man inget bättre för sig när man jobbar så..

Ikväll har jag förberett för värsta myskvällen, jag har hela Gossip Girl säsongen, har aldrig fattat vad det var för serie..lät ju jättedumt men såg ett avsnitt och..tja, det verkar faktiskt bra och så ska jag se filmen "What happens in Vegas..". och lite godis såklart.

Så nu ska jag mysa!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0