Jag älskar söder.


Lyckan håller i sig, hur kan man inte vara det när solen skiner så som den gör så fint nu för tiden?
Var lite arg på jobbet, hotade med att slå ner någon och då fick jag gå ut och röka vilket gjorde att allt kändes mycket bättre.
Annars har jag faktiskt varit väldigt effektiv nu såhär en lördagseftermiddag, jag har nämligen sökt en lägenhet på Söder, Åsögatan, ligger precis vid Vita Bergsparken. Hur fantastiskt vore inte det nu i sommar?

Får jag den så flyttar Kristina in på direkten, tar sig friheten och tar med sig katten också. Jag ska köpa en guldfisk som ska heta Bosse.
Sen en till lägenhet här i hökarängen...men hellre Söder va?

Jag skulle älska det!
Det om något skulle göra mig lyckligare än vad jag någonsin varit.

"Jag fattade allt och ingenting där stod ju du som alltid skulle va min.

Du såg exakt lika påkommen ut som du var. Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar.

Hela världen är så underbar bara man
får ett svar"

Ikväll ska jag och Linn in till staden och dricka massa öl..det pratas löst om Nivå, ett ställe jag inte gillar speciellt mycket men eftersom jag fortfarande inte har hittat mig en rik man än så får nivås billiga öl duga helt enkelt.
vi kanske ses där??

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0