idag har det inte hänt ett skit


godkvällens.

idag har det inte hänt speciellt mycket. ingenting för att vara helt ärlig. kanske kan detta vara den tråkigaste dagen i mitt liv.

Har bara jobbat, stått och nyst, snorat och tyckt mer synd om mig själv än vanligt. ush jävla pollen, vad fan är pollen liksom? I hela mitt liv har jag garvat åt folk med pollenallergi och tyckt att de har varit en bunt skojare. fan snyt er era jävlar o sluta klaga har jag tänkt.

Men nu, efter 20 år som allergifri så blir jag pollenallergiker. sjysst. det är inte värdigt. man känner sig som en liten slusk.
Detta är dålig karma om något. nu slår det tillbaka rejält ska ni veta.

uhu.

Men detta ska ICKE, ICKE få förstöra min morgondag...kväll..natt. Imorgon blir det först mysmiddag hemma hos Anna och förkrök med vår allas bästa vän San Miguel. Jag har saknat dig kompis. En karl man kan lita på.
Jag kommer må så bra. Senare vidare som sagt till fetaste festen i stan.
hoho

btw...Ottos och min snygge man...han jobbar på någon av skönhetsavdelningarna på Åhlens. Så ..jaa. jag gav honom till Otto med det samma. vad ska man göra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0