I wanna be trashed.


Igår skrev jag att mitt liv känns alldeles för bra för att vara sant. Igår mådde jag som en miljon, jag skulle flytta ihop med den finaste och vi skulle leva gott o ha riktigt svinigt roligt i sommar tillsammans i vår egna lilla lägenhet.

Men nu blir det inte så, idag mår jag riktigt dåligt, jag har så jävla ont i axeln att det känns som att jag ska svimma när som helst, vi ska INTE flytta till Fisksätra utan jag stannar kvar här i Helvetet ett tag till.

SÅ jävla surt. Jag är inte arg, jag är bara så ledsen. Ingen bra karma här inte.

Det ända jag önskat mig i hela mitt liv är att få flytta hemifrån. Från de här två jävla nötterna som kallar sig föräldrar.

När ska min önskan gå i uppfyllelse?

Aldrig om man tänker på min dåliga karma.

....mest besvikna var nog ändå mina "föräldrar"..för dem hade ju festen precis börjat.

nu ska jag duscha, sen ska jag gå hem till Kristina, där ska vi göra det som faktiskt är bäst när man är ledsen.
Spela tvspel.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0