high on life


det blir inget målande ikväll för jag vågar inte gå ner i källaren själv..har ingen lust att dö ikväll nämligen. 

man vet aldrig vad som väntar nere i gångarna under mig..med tanke på att en av mina grannar är psykiskt sjuk och en gång stötte jag på honom där nere, han verkade rätt förvirrad. uhhu.

Och våra gamla grannar förvarade allt sitt knark där nere, i förrådet bredvid vårt. en gång hittade jag min granne där...rätt trött kille asså.

men jag har en tanke på vad det ska bli iaf. för en gångs skull.

jag vill dansa.springa på en äng, en varm sommardag, skrika av glädje och studsa upp och ner.

varför var det så förbannat kallt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0