ge mig nåt som tar mig någonstans

Eftersom det inte har hänt något jag har lust att blogga om idag, det har inte hänt något överhuvudtaget kan man säga så gör jag en sån här istället.

För 5 år sen...
var jag typ 14 och häftigast i hela världen. trodde jag och alla mina "bästa vänner". blev full på två klunkar vodka och en cider varje fredag och lördag. HA.

För 3 år sen...
Var jag 16-17, åkte på charter, förlovade mig, skolkade. vilken hemsk ålder. kändes som att man var mitt i smeten. kände mig vuxen som fan.

För 1 år sen...
Tog jag studenten, var lycklig och levde livet. Var nervös över barcaflytten.

För 3 månader sen...
Barca, behöver jag ens förklara?

Igår...
Myste jag hemma hos Kristina.


Imorgon...
Ska jag jobba, som vanligt.

Om ett år...
Det vet jag inte än, men...

Nu när Linn bestämt sig för att åka till New York så fick det mig att börja tänka på vad fan jag vill göra med mitt liv. Man säger ju alltid att man ska göra massa saker, vill det här och ska göra detta...men man gör inte ens hälften av det man lovar sig själv.
Jag har alltid velat åka runt i Asien och jag har velat åka till New York sen jag var riktigt liten (drömmen då var iofs att bli värsta supermodellen och springa runt på catwalken i just NY, men jag har slopade den iden för ganska länge sen, hah)
Men jag vill också åka runt i Europa,Se Paris, Milano, Rom, Venedig, Berlin, London..

Jag vill se allt innan jag fastnar i det här landet så som många andra gör, innan jag gör något som påverkar mitt liv och mina kommande val.

Nästa är iaf komvux i höst, plugga medans jag jobbar, flytta hemifrån och sen när jag har ordnat mina betyg så..drar jag här i från. Igen.

Men jag vet inte vart jag jag vill.

Ta mig bara här i från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0