bra karma?


hej er små duvor!

ja, efter lite matematik, diskussion om fördelar och nackdelar och annat prat om nutid/framtid så kom jag och Kristina ganska fort fram till att vi verkligen vill ha denna lägenhet. Trots att vi flyttar från ett ghetto till ett annat mycket farligare ghetto.

Imorgon kväll ska vi dit och skriva kontrakt, mysko det kommer kännas och smyga runt i Tove och Jonis lägenhet, som snart ska bli vår när dem är där. blir säkert bra.

Efteråt ska vi FIIIIRA! Både för lägenhetens skulle och för att jag har fått pengar och är LEDIG på torsdag. Då finns det ju inget annat vettigare att göra än att göra av med dessa pengar och dricka en massa öl, right?

Det känns så overkligt. Allt känns bra, alldeles för bra för att vara sant. Jag har sån konstig tur jämnt, det löser sig alltid på något sätt. Iofs har jag haft mina motgångar och riktig jävla otur ibland, men trots allt så fixar det sig i slutändan ändå.

Är min karma påväg tillbaka kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0