barhäng på odenplan? Givetvis.

 pratade nyss med Linn och hon berättade om sitt nya jobb som hon ska på intervju för idag, nämligen på en liten mysig bar på Odenplan.
Jag frågade DIREKT ifall hon inte kunde fråga ifall det behövs liiiite mer personal, nämligen jag då.

Jag och Linn skulle ju omvandla stället till vårt eget. Vi har ju redan planer. Gör om skiten till ett "Flamingo nr 2" och döpa det till "Skatan". Spela nicig musik och dra dit alla vi känner och göra det till ett ställe där alla hänger. och vill hänga.
Det ska vara proppat, dräggigt, god o billig öl är mycket viktigt i denna fråga.

fan va jag skulle trivas.

lycka till Linn. tänk på hur vår framtid skulle kunna se ut.

ska möta kristina nu, vi ska ner till Ica och köpa oss något gott. Sen ska vi se på film. Något roligt och bra frågade jag efter. Vad? frågade hon.
John tucker must die svarade jag då.
det var länge sen hurni.

påus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0