alone we stand and together we fall apart


Gårdagen var lite sorglig men nu är tankarna på den gamla lägenheten i Fiskis borta och jag har redan börjat söka massa nya!
Det var ju helt enkelt inte menat att vi skulle flytta dit.

Jag insåg även att jag har fått lite pengar så jag gick och köpte mig en sån där Tom och Jerry godispåse som man alltid fick på lördagar när man var liten. Fanns sånt där hockeypulver där i och av någon anledning fick jag för mig att dra upp lite i näsan, bara för att. gjorde lite ont. Kristina tyckte jag var dum i huvet. som vanligt.

Ne, men nu är vi tillbaka på ruta ett igen. men det känns bra faktiskt..mycket bättre än igår. Hoppas bara att det inte tar så lång tid för annars kommer jag bygga en koja och flytta ut i skogen eller nåt.

Nu dricker jag´lite kaffe, röker ut genom mitt fönster (fan vad det luktar i rummet, ajjabajja) och filosoferar lite. Ska snart göra mig ordning och åka in till stan och shoppa lite med Linn. Hörde inte så mycket vad hon sa för jag var nyvaken, men hon klämde fram "Chinos, jag vill ha chinos" så jag antar att vi ska på Chinos jakt idag.

Och jag ska köpa smink, hårfärg och något annat fint. bara för att jag kan. och något till Kristina för att hon är så fin!

vi ses sötnosar!


someday..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0