vilken slyna


långis dag idag..har varit uppe sen 9...hade försovit mig rejält, hoppade upp på cykeln nästan nyvaken och blir halvt dödad av en utvecklingstörd jävla bil.
jag körde på cykelbanan men ändå så blir man nästan mosad?
Lekte dem poängleken eller?

brukar leka den när jag cyklar..ni vet..
man ska köra på nån o så får man massa poäng..
tanter är 50poäng,  fjortisar 100, bebisar 10 och bilar är högsta vinsten. 10000poäng och då vinner man.

fuck va jag är trött nu.

efter jobbet tokcyklade jag hem till Anna för att se lite fotboll, men vilka jävla fotbollshitlers dem är..man fick inte prata överhuvudtaget om det inte handlade om matchen.
ajajajaj..hade mina problem men det slutade ju bra ändå..

nu ska jag sova.

imorn ska jag jobba till 19, sen ska jag och Kristina dricka öl. Baba någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0