vackert



igår så bestämde jag i alla hast att vi skulle på bio så ja och kristina skyndade oss in till den sista bion. vi såg..va fan..Dumpad hette den, svinrolig. skrattade hela tiden´.

sen köpte vi en varsin yogurtglass från seven eleven och promenerade hem genom söders gator. fan va vackert det var. och varmt som tusan. mitt i natten kom det varma vindar från ingenstans.

åh jag vill bo på söder. det måste jag.

idag har vi solat och badat för första gången iår. men fasen va kallt det var. inte nådigt.

nu är jag här..funderar på allt och ingenting.

ledsen över att jag inte hann träffa malin o dea medans de var tillbaka i sthlm......

barca snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0