jag äger världens tuffaste sovsäck

som sagt ska jag egentligen packa, men jag lyssnar på musik istället.

försöker komma i hultan stämning, dricker öl och lyssnar på
mmm..detta är babaaaa o onsdag.
och håkan. mhm.
imorgon ska vi se han. ska försöka smita undan Linkin Park ett tag medans Kristina är i extas och försöka ta en titt på Lykke Li också..

Borde verkligen packa...morgondagens outfit blir iaf, min fulsnyggaste men iaf rätt häftiga tshirt, lila jackan, jeans, converse och vita glajjorna. top notch

sen får vi se vad som händer, lär ju inte använda ens hälften av det jag tar med mig.

men jag är förberedd. jag har tre paket cigg.sen klarar jag vad som helst.


måste ladda in massa musik till de kommande bussresorna också..blir nog the knife och håkan..älskar just nu!


ne nu ska jag sluta blogga o göra viktigare saker..kanske.

så skriver på söndag.. om jag orkar.

NU BLIRE HULTSFRED!

aj gegga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0