det är så jag säger det.










oj säger jag bara. allting blev så mycket bättre än vad jag hade trott. Vi fick bra tältplats, iofs rätt nära bajamajorna men de var fint iaf. uppförsbacke på ett berg. haha jag tyckte det var jättesmart!

Tråkigaste var fan att Linkin Park självklart hade ställt in sin spelning, det var ju därför vi kom. Alla var jättebesvikna och sa att det var ju därför de hade åk dit.
Vilka svin asså, så vi sörjde ner det med ett par öl...typ fem-sex st.

Men vi såg Håkan, det var helt underbart. jag bara log. det var så vackert. finaste var när han sjöng hurricane gilbert och när han avslutade med nu kan fu få mig så lätt, då grät jag nästan.
Eftersom att Linkan inte skulle spela fick vi en rätt lång lucka där efter sverige matchen, haha jag och Kristina var o shoppade när dem gjorde målet..kolla in våra fina glajjor. coolaste. så vi skrek och hoppade runt i affären, sen så förlorade vi iaf.

Vi skulle se Those dancing days tänkte vi, men vi råkade ställa oss vid fel scen så vi missade dem helt och hållet..därför gick vi och drack mer öl istället. Jag tror att jag drack 4-5 liter öl igår, mumsfillibabba men hatar att dricka massa öl när man inte har tillgång till en snabb toa.
FÖR JAG HATAR ATT KISSA I SKOGEN. jävla skit jag ska aldrig mer kissa i skogen. man får ju fan fästingar mellan benen. och det vill man ju inte.

skönaste var alla våra planer..jag vet inte vad vi snackade om men vi planerade hur man skulle kunna göra massa saker på ett bättre sätt.
Och när vi stod i massan o kollade på håkan, trångt o trevligt var det och det var en kille som tryckte på Kristina bakifrån..oj va nasty det där lät men HAH, ni förstår..så Kristina bad "Snälla, kan du trycka lite mer till vänster i stället..jag har en muskelknut där.." hahah. jaa massagedax i håkan publiken.

Och mina glajjor var jävligt eftertraktade och min falafel. en kille stannade upp och sa med ledsen röst..."men, vad har du där"
"FALAFEEEL!"

hih

nu är jag död, tältet tog kål på mig. låg där och skakade som ett litet löv. men lycklig var jag.

nästa år blir det mer festival, men vi får se om det blir hultan igen..men då kör vi hela veckan. fan va kul.

Nej tack för att jag fick följa med..tack!

sova som en stock nu hoppas jag.

fast fan, jag luktade fortfarande jävligt gott..till skillnad från de andra på bussen som hade varit där i flera dagar.


Kommentarer
Postat av: ANDREA TALLVING (BARCELONA)

2008-06-17 @ 08:37:44
URL: http://unplugged08.blogg.se/
Postat av: Jen

deeaaaa!!

2008-06-19 @ 21:15:23
URL: http://nupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0