A cracked smile and a silent shout



DÅ, 2003: Den grekiska guden
NU 2008: Virusmaskinen

Elton Jon, Falafel och EEEEMIL, massvis med ölcidervin och vänner på en brygga. camp lito, bajjamajjor, krig och dans inne på finaste Tullen, incester, efterfest på bryggan med en flaska jäger, två stukade fingrar, vem vaknade utan trosor?

Ja, gårdagen kan beskrivas med tusentals fantastiska ord. hade himla kul även fast min höger hand är trasig och jag åkte hem från Trosa och luktade som en gammal alkis pga ölkriget Linn och Anna höll i.

Imorse satte vi oss på det mysiga lilla cafet bredvik kanalen och åt världens brakfrukost, ciabatta m philadefia och tomat, färskpressad apelsinjuice, kaffe och vatten.
Där satt vi och njöt av livet och förträngde huvudvärk och illamående från det tidigare alkoholintaget. vi satt och ubytte minnen och minnesluckor, det var nog jägern som tog kål på oss alla.

Tråkigt att jag behövde åka hem en dag för tidigt, jag hade gärna spenderat en kväll till på bryggan, med en öl i ena handen och en cigg i den andra, omringad av underbara människor. sen dansat galet hela natten lång.

lägger upp lite bilder och videos senare, snart kommer kristina nämligen.

´gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0