pusss


är helt slut sen igår, yissess..

Baba var lika galet som alltid, började med att hetsa i oss ett par öl medans vi dansade in i dimman till fyra håkan låtar på rad.
och vilken jävla DJ asså, vad är det med folk som förstör musik på det sättet??
Börjar fint med The knife men sen så mixar han om det till The Killers?? vavavava är det för konstig blandning? som att blanda frukt med mat och siffror med bokstäver. Det gör man inte.

Nåja, han var hatad av alla den kvällen.

Stötte på mustaschmannen, han har skaffat sig nån vidrig keps..nej. inte okej. förstår inte på mig själv ibland.

kvällen blev natt och natten blev efter ett tag morgon och vi dansade hemåt, kom hem ett par timmar senare, fattig, smutsig och dyngrak. hade dessutom plockat på mig en del saker som icke var mina.

Kristina stötte på en god gammal vän, och det är de jag älskar med baba...man stöter alltid på någon gammal goding eller träffar någon helt ny spännande varelse som man bara blir helt magiskt förälskad i för den sekunden.

midsommarafton imorgon. jag är helt ensam. känner mig lite som världens ensammaste person, ingen familj, ingen släkt.
tur att man har vänner iaf.


Förra midsommar, jag har en känsla av att det inte blir lika mycket tequila i år.


puss

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det var ju annars Arctic Monkeys som blandades med The Killlers och The knife med någon okänd dålig ballad :P Men jag älksar hur du har koll på saker..han är förhoppningsvis inte där nästa vecka..

2008-06-20 @ 15:26:08
Postat av: Jen

nej det var the killers-somebody told me som blandades med the knifes-heartbeat. det kommer jag ihåg faktiskt. arctic monkeys blandades med någon annan låt men de var för den första otroligt dåliga mixens om gjorde att jag kom ihåg de väldigt väl.

jag har inte så dålig koll trots allt.

var är du föresten? alla mina telefoner är urladdade och döda så jag kan inte ringa någon..

2008-06-20 @ 17:33:51
URL: http://nupp.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du har världens sämsta koll! Det var The killers Somebody told me som blandades med Arctic Monkeys When the sun goes down som var den första dåliga mixen vi hörde, sen kom the knife med okänd man.. Det går inte att blanda heartbeat med somebody told me..dem har inte ens samma beat!



Skulle vi ut imorgon och promenera? Åka in till stan och ta en fika eller nåt? om det är fint väder dvs..

2008-06-20 @ 23:56:25
Postat av: Jen

NEJ, jag är helt säker på min sak!

2008-06-21 @ 13:56:48
URL: http://nupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0