heja heja



äääntligen hemma igen!

åhh, snart ska vi till babbis och dricka massa öl...alla pratar om matchen ikväll men inte fan orkar jag bry mig om det när det är babaonsdag.
som alltid vet jag ej vad jag ska ha på mig, alltid lika jävla frustrerande att inte kunna klä sig. I barca var det också rätt jobbigt men samtidigt så visste man ändå att ju fulare man är klädd desto snyggare blir det. Men det funkar inte riktigt så här i sthlm. tur att vi inte ska snurra runt på stureplan ikväll, för jag har ingen lust att styra upp något fint.

fan vilka jävla problem.

nästa vecka ska jag köpa 3miljarder nya kläder. mums.

var är kristina?
hon skulle varit här för en kvart sen. vi ska ju dricka öööl!!

baba ikväll?


Kommentarer
Postat av: Peter

Bra video och dina egna filmer var OSCAR.

Hoppas du mår väl och att vi ses snart.



KRAM PETE

2008-06-19 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0