some things will never change


vilken annorlunda midsommar jag har skapat till mig själv.´började dagen med att ta en lång dusch och sen satte jag mig på balkongen och drack kaffe o kedjerökte eftersom det mot all förmodan var så fint väder en midsommar. givetvis började det ösregna efter en kvart.

idag är en dag utan måsten för mig, det ända jag har gjort är kollat på Gossip Girl, ätit kladdkaka, gått runt i lägenheten och bara njutit.

ikväll vet jag inte vad som ska hända, jag skulle vilja åka hem till Anna och umgås lite men jag min förkylning blir bara värre och värre. det hörs inte vad jag säger idag och min hals svider som om några tusen pissmyror kröp omkring.

fortsätter väl med att göra absolut ingenting idag.

rätt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0