ÖLAAAA


Dagen har varit fin, mötte först upp Linn och Anna och räknade alla Annas mynt. det var säkert tremiljarder kan jag lova.
Och oh jävlar vad det har varit hett idag, så vi satte oss på Fridays i kungsan och drack lite finöl, San Miguel. fan va fint den satt sådär i värmen.
där sprang vi på Rebecka, vår allas hoochieeemama från Barcelona. riktigt otippat men hon jobbar tydligen där. nice.

Men vad har vi sagt om det här? Barca ska stanna i barca..vem stöter vi på härnäst? Snart hittar man väl Mr.nando utanför dörren..kanske Felipe ringer på Linn? Kanske hoppar man in i en 87fitta på krogen eller varför inte en fransman, en häst eller något annat vackert?
stanna i barca där ni hör hemma. please.

En mycket fin dag som sagt.

Föresten, mina damer, Malin och Andrea, ni är tillbaka i stan. Ring!!!

Hur kvällen blir återstår att se, jag har sån Babalust att jag nästan spricker men Kristina skulle bli sen hem så vi får se om vi hinner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0