mejlkonversation

jag kommer ihåg det här som om det vore igår.
det var vår, barca var varmt ölen godare än vanligt, allt kändes huuur bra som helst och jag hade inga planer på att åka hem.
jag och Kristina mailade ibland till varandra för att få höra det senaste från två helt olika världar.

"Åh! Vad stolt jag blir över dig sötnos!
Det är bra, släpp alla hämningar och rocka loss lite..du skulle sett för en stund sen när jag läste om ditt hångeläventyr med Tommy..jag vred mig av skratt så att alla här på kontoret kollade konstigt på mig, bara 4-5 år och ett bögconfession försent men annars gjorde du så rätt!
Var han bra på att hångla? Du kanske kan få honom att komma tillbaka från den rosa världen och satsa på dig istället? Kanske är det ödet?
Vad härligt det låter med en riktig hemmafest, saknar galna fester där man dansar på möbler, blir riktigt full och däckar på toan. Jag vill också dansa i en soffa, men om jag skulle göra det hemma hos oss skulle den gå sönder...den är typ antik.

Ja, jag ska sluta vara en sån bebis och börja ta kontroll över allting i mitt liv..men det känns som att jag egentligen inte orkar ta tag i mig själv och mina problem riktigt än. Det är en av anledningarna till att jag inte åker hem i Mars som tidigare bestämt. Jag är inte redo att flytta hem igen och fixa allting, körkort, jobb, bostad, plugg..nej jag vill inte spräcka den här fantasibubblan riktigt än.
Trivs så bra.

Låter som att du hade en bra helg iaf, vem är din nya kompis?
Du kanske kan börja sälja vodka på heltid..kanske vore något för dig..businessen verkar ju redan gå rätt bra. :)
 
Ha de bäst!
Kram
<3"

jaa, fin tid.

Kommentarer
Postat av: Limpan

=(((((( fan vad jag längtra tillbaka....

2008-06-25 @ 23:56:30
URL: http://shizzlemanizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0