im in love with your brother, what´s his name?


nemen vad fort den här dagen gick då, gick runt och surade mestadels av dagen för att alla andra är dumma i huvudet, inte jag. nej aldrig..alltid alla andra.

nåja, som vanligt tyckte jag synd om mig själv och ett tag ville jag bara sätta mig och gråta en skvätt i nåt hörn. folk gör ju så på jobbet ibland så de slipper jobba i en kvart eller så..smart drag där.

men jag höll tårarna borta och kvällen slutade bra...jag rengjorde något och råkade ha på alldeles för mycket medel, så det började ånga och bli varmt...så "råkade" jag ta ett djupt andetag precis när Otto sa att man borde hålla sig borta från de där ångorna för så kul skulle vi inte ha det.
men fan va kul det blev måste jag erkänna.. hela donken fick en fin lila färg och stället snurrade runt i takt till musiken.
det snurrar fortfarande och hade jag blivit stoppad av en polis på vägen hem hade jag åkt dit för rattfylla..eller va fan det kallas om man cyklar i ett annat tillstånd än nyktert.

ska nog börja rengöra lite mer på jobbet, på det sättet blev jobbet mycket roligare.

imorgon, ha, ni vet alla vad som händer...
..L Ö N. Jag ska åka in till söder rätt tidigt och shoppa lite samt hämta ut biljetter till sex and the city som jag och Kristina ska se på torsdag.
senare på kvällen vet ni väl också vad som väntar? B A B A. massvis med öl, dans och fina män i rutiga skjortor.



måste iofs ta det lite lugnt för jag ska tydligen lära mig något nytt på jobbet på torsdag...

HAHAH
aldrig i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0