gud vilken lyyyx


Jag vaknade...NU. Att sova till 2 har inte riktigt varit min grej men jag tror jag verkligen behövde det. Mår mycket bättre idag, även fast jag låter som en döende gammal gubbe när jag hostar men det är säkert ingen fara.

Igår köpte jag en ny mobil, jag hade så tråkigt under kvällen att jag köpte en mobil, hur kul som helst.
Åh jag är väldigt exhalterad av detta köp för jag har aldrig i hela mitt liv ägt den finaste mobilen som kostar jättemycket. Jag har alltid fått ärva mammas gamla eller fått någon halv ny på rea. Men nu är den min. lär väl få den på måndag eller tisdag.

Sen spenderade jag och Kristina halva natten med att beställa massa saker från Forever 21, men vi glömde bort att man var tvungen att betala med kort..så då får vi vänta tills på onsdag.

idag,,, vet ej. städa lite. sen träffa Kristina.

ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0