fyfan

gårdagen var nice, riktigt trevlig faktiskt. i början var det väl lite för mycket seriös vuxenstämning där alla satt uppradade vid ett långbord, men efter ett tag så kom det igång och allt blev roligare.
men oj va full jag blev, fattar inte varför man alltid ska dricka så mycket bara för att det är gratis? typiskt oss svenskar...så fort något är gratis så ska man ha så mycket som möjligt..ne jag får väl ta och bli dansk eller nåt..

uh vilken förjävla jobbig dag det har varit, iofs fick jag frukost på sängen men fan vad jag har mått illa. jag brukar aldrig bli så bakis, brukar bara bli arg och få lite huvudvärk, men knappt det. uhs.

har även bakat tremiljarder bullar till Kristina idag, fyfan ingen bra dag att baka på. uhu, höll på att spy flera ggr.
men vad gör man inte för sin bäste vän?

nu har jag blivit hembjuden på middag hos mormor och morfar, sitta och försöka se välvårdad ut..aj aj, hur ska detta gå?
måste snabbt hoppa in i duschen och försöka göra mig till en värdig människa igen.

nu är jag så ovärd att jag inte ens borde få ha ett namn.


DET.

påuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0