fucking fabulous

 jag är helt slut, nu äntligen får jag sätta mig ner och andas ut,(de 2.30h på bion räknas EJ!)..efter stress, spring, blod, svett och tårar så får jag iaf för ett par timmar bara ta det lugnt. men imorgon kl 7 börjas allting om igen.
först jobb 9-16 sen bör det av mot Trosa.

Jag är nöjd med dagen, brukar inte vara det när det jag för det första inte har sovit och är bakis på det PLUS att jag måste jobba hela dagen, men fan jag har mått bra.
Har ju fått min mobil, den är himla fin. alla har verkligen petat på den och försökt byta till sig den.

efter några som vanligt hektiska timmar på jobbet åkte jag och Kristina in till söder och såg Sex and the city filmen, fin film. satan va bra den var. men jag tycker synd om alla de killar som förmodligen blivit dittvingade av sina flickvänner...att i nästan tre timmar sitta i en lokal med ungefär 300 snyftande känslomässiga vrak som "Åhhar" och "ooohnejar" sig åt minsta lilla händelse. men bra var den iaf. men vad händer nu? nu är allt slut ju...

Imorgon bär det av till Trosa, ska bli så skönt att komma iväg ett tag, även om det bara är för en och en halv dag så ska det bli skönt att komma ifrån sthlm.
Måste hem på lördag eftermiddag/kväll och städa för mina föräldrar kommer hem då. lägenheten ser just nu ut som en krigzon. så det är lite somm åste göras men det ska jag IIINNTE tänka på i förens då, för nu ska jag ÄNTLIGEN sova ett par timmar, sen sitter jag där och dricker öl vid havet.


här vid kanalen ska vi äta den mest fantastiska frukost man

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0