nu har jag varit ute o snurrat igen..varit alldeles för trött för att ens kolla på en dator.

i onsdags, TROTS smärtor, utbrändhet och en enorm lust att ge upp livet så åkte jag och Kristina till Baba. Och jag tackar gudarna för att vi gjorde det.
Det var skit kul..det börjar med att vi iofs får köa alldeles för länge..sisodär en kvart. en hel kvart för mycket..
I början spelades gamla godingar från 70-talet så vi twistade runt på dansgolvet..Kristina mötte en gammal vän och det var lite lustigt för vi hade precis pratat om henne.

Lite senare kom Tommy, coolaste killen i stan hade klätt ut sig till Tjuv. hah. en riktig tjyvig tjuv, helsvart, mössa och handskar. nästan så att det blev vackert men det var nog ölen.

Åh sen dansade vi..ohh..håkan, the knife, arctic monkeys. Nästa onsdag? JAA!

Någongång under kvällen mötte även jag två gamla vänner, cissi o ida..jävligt skumt, inte att se dem för det har man ju gjort men vi har inte snackat med varandra sen...nian? hah.
jävligt kul, vi lovade en reunion och glömma allt...men mest fyllesnack tror jag.

NU ska jag egentligen packa. hultsfred imorgon ni vet. längtar.

jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0