det är ett nytt spel och jag vill inte vara med



har länge suttit här och funderat, jag har skrivit ett par rader, raderat, tänt en cigg och muttrat för mig själv. återigen börjat men sedan ångrat mig igen.

jag har helt enkelt inte mycket att skriva annat än att jag längtar bort bort bort..

på fredag kommer jag iväg en bit iaf.
då ska vi ner till Trosa och det ska bli förjävla trevligt. sitta på en segelbåt och se solen gå ner tillsammans med fina människor och njuta.
kanske somna i en bastu, kanske bara sätta sig på bryggan och se ut över den vackra världen.
kanske.

ska bli kul att träffa Linn och Anna igen, ses ju bara snabbt på jobbet nån gång i veckan och pratar i telefon. men det räcker inte, inte när man har varit en liten familj under så lång tid. saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0