allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

kan inte sova alss vilket är konstigt för jag har varit så jävla trött hela dagen. det blir så om man är aktiv. häh

så nu laddar jag ner lite musik.


Lin är inte det här pachalåten? duvät.

jaaa, sen så händer det inte så mycket. ska väl sova men det känns som att ett dilemma har dykt upp i mitt lilla huvud, men jag antar att jag bara överdramatiserar det hela som vanligt och sen så på måndag får jag veta att det inte alls är något att oroa sig för så har jag grubblat helt i onödan. men liksom.

att jag alltid ska vara så jobbig och hålla på o...jaaa.

Kommentarer
Postat av: Linn

whats up whit dilemma?!



JAaA! Det är de :D Äääälskar den låten, men alltså va heter den, måste ladda ner?

2008-07-27 @ 11:51:48
URL: http://www.metrobloggen.se/linnie
Postat av: Jen

Haha, ne men det är bara jag som grubblar.. no dilemmaaa :)



Ah, hörde den och kände igen den som faaan. uhu barca.

Uffie - pop the glock

2008-07-27 @ 13:25:34
Postat av: Linn

aa hitttade den! så jävla bäst

2008-07-27 @ 15:15:29
URL: http://www.metrobloggen.se/linnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0