Cause I would give anything



pratade nyss med mr fernando...tillochmed han kan man sakna ibland. uhu. Han skulle spela på Flamingo ikväll och det får mig typ att börja gråta som en femåring.
det var ju en av veckans höjdpunkter..kvällarna på flamingo och sen vidare till typ shittyy hall, efterfest från morgon till dagtid, hetsäta en falafel, hem och sova ett par timmar för att sen tvinga i sig den första ölen av de gyllene 6-packet san miguel. Och så gick det om sådär. och även om man gjorde eller gick till samma ställe ett par dagar så blev varje kväll helt annorlunda en annan.

Jag saknar det så att det gör ont och ibland får jag knäppa panikattacker då det ända jag tänker är "tamighärifrånnuannarsdörjag" och det är inte roligt för fem öre.

För det vi har och det som finns där, är faktiskt något av det finaste jag varit med om.

Dessa kvällar är något jag kommer minnas för resten av mitt liv, även då jag är förvånad för jag vet att minnesluckorna från den här tiden är rätt många. men vad mer kan jag säga än..SER NI HUR JÄVLA LYCKLIG JAG VAR?

Sitta på stranden och dricka rose, titta på stjärnorna och bara njuta.Så härligt.

Den bästa förfesten. Beritkvällen. Minns ni? :)


Haha, vilken jävla kväll asså. nyklippt, teater på shoko, Linn rysk maffia som incestade med bror petrus.

Innan sista nastymonday. shit vad ont det gör att se den här bilden. vi va fan järngänget.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0