lust for life..


jag har ju glömt bort att skriva om min balkongflört. det är en av mina grannar, han bor i huset mitt emot mitt och varje gång jag kommer hem från tex jobbet så sitter han och röker på sin balkong. och jag gör nästan alltid samma tjusiga entre på min cykel. sen tar jag också alltid en cigg, så jag står utanför min dörr, röker och smygtittar åt hans håll men försöker verka oberörd och han gör samma sak. haha o så håller det på.

Kristina tycker att jag ska prata med honom men då försvinner det roliga ju. att flirta på distans lite sådär.

ah. kom precis från tvättstugan..vem satt på balkongen. hehe.

synd bara att man alltid måste ha det luffigaste på sig när man tvättar eftersom allt annat fint ligger i tvätten..

men det är nice.

imorgon jobbar jag 8-17,det ska både bli lite roligt och extremt tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0