F Ö R J Ä V L A B R A!


från att jag de senaste dagarna nästan suttit med tårar i ögonen och frågat v a d  f a n jag ska göra med mitt liv så har jag helt och hållet ändrat planerna.

För det första ska jag börja plugga i höst, komvux men ändå förjävla bra. Sen har jag ÄNTLIGEN hittat en utbildning som jag tror jag vill gå.
Den börjar VT09, så det är perfekt, jag måste iofs skjuta upp Asienresan isåfall men shaissee vilken jävla energi jag fick nu.

JAG SA JU ATT DET SKULLE LÖSA SIG. jag visste det. allting kan alltid bli bättre än vad det redan är.

Och vet ni vad?

JAG SKA SÄGA UPP MIG FRÅN JOBBET.

jag vet inte exakt när men innan sommaren är slut iaf.
jag längtar efter att se min chefs min när jag skriver på uppsägningslappen och berättar precis hur jag känner.

mmm.

uuh, jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0