poäng


guud vad jag är trött, har knappt tagit det lugnt alls på flera dagar. alltid full rulle.

igår firade vi ju som sagt Linn, fan va gott det var med smörgåstårta. hon öppnade presenter, jag tycker den från mig och Anna var bäst..Massage och ansiktsbehandling på Centralbadet men sen kom jag ju på..fallskärmshoppningen ja. nåja. bra är den iaf.

Jättemysig kväll blev det iaf, satt i Tove och Jonis trädgård och drack vin och snackade en massa hela kvällen. Fanns ett samtalsämne som bara inte gick att släppa. AHH! hjälp.

Och idag har jag tretusen myggbett på benen, har inte sovit nästan alls, försov mig till jobbet, jobbade typ en timme sen fick jag gå hem. shoppade en tunika, en klänning och underkläder.

Nu ska jag äta äppelpaj med massa vaniljsås och sen möta Kristina..hon pratade något om sin pilbåge?...

här är bilder från när linn hoppade..




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0