all the flashlights and explotions.

god eftermiddag små kex.

den här dagen har än så länge inte alls varit så bra som jag hade hoppats på. jag vaknade av att min hand hade svullnat upp rejält och de tre skadade fingrarna såg ut som små prinskorvar.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET JON,, du ska dö.

så nu har jag väntat ett par timmar för att se om svullnaden skulle gå ner men ICKE. och om det håller i sig och om det fortfarande gör lika jävla ont så måste jag gå till läkare sa mamma..det kunde va nån...infektion eller va hon babblade om.. TACK SÅ JÄVLA MYCKET JON..

men nu orkar jag inte sitta här och ha ont längre, så nu beger jag mig till centrum, ska ju sola, shoppa och om de har någon tid också klippa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0